Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/31825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلخذاري_ايمان_طساس_لبنى-
dc.date.accessioned2025-11-17T09:42:30Z-
dc.date.available2025-11-17T09:42:30Z-
dc.date.issued2025-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/31825-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالاتصال التسويقي وتأثيره على القيم الاستهلاكية لدى الافراد / دراسة مسحية على عينة من طلبة علوم الاعلام والاتصال جامعة بسكرةen_US
dc.title.alternativeاتصال وعلاقات عامةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
لخذاري_ايمان_طساس_لبنى.pdf2,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.