Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسعودية, أسماء-
dc.date.accessioned2014-12-01T13:47:57Z-
dc.date.available2014-12-01T13:47:57Z-
dc.date.issued2014-12-01-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4519-
dc.language.isoaren_US
dc.subjectادارة علاقات الزبائن, أداء المؤسسة, المطاحن الكبرى للجنوب أوماش -بسكرة-en_US
dc.titleأثر إدارة علاقات الزبائن على أداء المؤسسات الإقتصاديةen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.