Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفراح عطية-
dc.contributor.authorأمال رحماني-
dc.date.accessioned2014-12-04T14:51:59Z-
dc.date.available2014-12-04T14:51:59Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4731-
dc.language.isoaren_US
dc.title"مقومات تحفيز سلوك المستهلك في الملصقات الاعلانية دراسة سيميولوجية على عينة من الملصقات الاعلانية التجارية"en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf6,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.