Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسالمة مفلاح-
dc.contributor.authorأمال رحماني-
dc.date.accessioned2014-12-11T09:06:38Z-
dc.date.available2014-12-11T09:06:38Z-
dc.date.issued2014-12-11-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/4880-
dc.language.isoaren_US
dc.title"الهوية الثقافية العربية في الملصق التجاري الأجنبي دراسة سيميولوجية على عينة من ملصقات إعلانية موجهة إلى المجتمع العربي من 2003 إلى 2013"en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf141,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.