Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمنزر, الخير-
dc.date.accessioned2015-11-27T22:09:28Z-
dc.date.available2015-11-27T22:09:28Z-
dc.date.issued2015-11-27-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6448-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور المزيج التسويقي في تحسين تنافسية الشركاتen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور المزيج التسويقي في تحسين تنافسية الشركات.pdf4,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.