Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعاد سراي-
dc.contributor.authorنور الهدى دغيش-
dc.date.accessioned2015-12-20T13:04:11Z-
dc.date.available2015-12-20T13:04:11Z-
dc.date.issued2015-12-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6698-
dc.language.isoaren_US
dc.title"تأثير الاتصال التسويقي على جمهور المؤسسة الخدمية ""دراسة مسحية لعينة من متعاملي شركة موبيليس بسكرة """en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf6,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.