Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرملي بوزید-
dc.contributor.authorمروى بوصفصاف-
dc.date.accessioned2015-12-20T13:11:18Z-
dc.date.available2015-12-20T13:11:18Z-
dc.date.issued2015-12-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6699-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالدور الاتصالي لاستراتيجية المسؤولية الاجتماعية لمؤسسة أوريدوو الجزائر في تعزيز الولاء نحو علامتها التجارية بعد تغييرهاen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf6,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.