Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحمزة رزارق لبزة-
dc.contributor.authorمسعودة طلحة-
dc.date.accessioned2015-12-20T13:59:49Z-
dc.date.available2015-12-20T13:59:49Z-
dc.date.issued2015-12-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6702-
dc.language.isoaren_US
dc.title"تأثير الاعلان في مكان البيع على القرار الشرائي للمستهلك دراسة مسحية على عينة من المستهلكين المترددين على السوبرات بمدينة بسكرة"en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf2,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.