Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرمزي بن عباس-
dc.contributor.authorنهلة حفیظي-
dc.date.accessioned2015-12-21T13:29:04Z-
dc.date.available2015-12-21T13:29:04Z-
dc.date.issued2015-12-21-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6704-
dc.language.isoaren_US
dc.title"دور الاشھار التلفزیوني في زیادة المبیعات بمؤسسة كوكاكولا للمشروبات الغازیة دراسة وصفیة تحلیلیة لعینة من مستھلكي مشروب كوكاكولا بولایة بسكرة"en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf3,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.