Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6975
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلباهي, الخنساء-
dc.date.accessioned2016-01-07T22:36:30Z-
dc.date.available2016-01-07T22:36:30Z-
dc.date.issued2016-01-07-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6975-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر تطوير المنتجات على اتجاهات المستهلكينen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أثر تطوير المنتجات على اتجاهات المستهلكين.pdf2,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.