Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوجاهم, علي-
dc.date.accessioned2016-01-16T10:15:02Z-
dc.date.available2016-01-16T10:15:02Z-
dc.date.issued2016-01-16-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7019-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور جودة الخدمة البنكية في تحقيق ولاء الزبونen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور جودة الخدمة البنكية في تحقيق ولاء الزبون.pdf3,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.