Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعبد العزيز, روفيا-
dc.date.accessioned2016-01-26T08:26:04Z-
dc.date.available2016-01-26T08:26:04Z-
dc.date.issued2016-01-26-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7183-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق الداخلي في تنمية الابداع الاداريen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور التسويق الداخلي في تنمية الابداع الاداري.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.