Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخالد لحمادي-
dc.date.accessioned2017-06-05T08:08:41Z-
dc.date.available2017-06-05T08:08:41Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9295-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالعلاقات العامة وتأثيرها في سلوك المستهلك النهائي دراسة ميدانية مطبقة على مستهلكي مؤسسة اتصالات الجزائر موبيليس فرع بسكرةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf6,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.