Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعدي, نسيمة-
dc.date.accessioned2017-11-13T09:37:32Z-
dc.date.available2017-11-13T09:37:32Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9911-
dc.description.abstractملخص : هذا البحث يهدف الى تسلسط الضوء على طرق تدريس البلاغة في الاقسام الثانوية و كذا بيان أثرها في اضفاء ذوق ادبي عميق على النص و الذي من خلاله يتمكن كل من المدرس و الطالب من اكتشاف اسرار اللغة و تسهيل عملية التدريس و التلقي Abstract : this study aims to shed light on the methodology of teaching eloquance in secondary school classes and tries to figure out how it gives a deep artistic taste to the text which enables both teachers and learners to figure out the secrets of language and go ahead in their language teaching and learning processesen_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleارتباط نشاط البلاغة بأنشطة اللغة العربية لدى تلميذ السنة الاولى ثانوي شعبة الآداب ثانويتا محمد بجاوي - متقن محمد قروف أنموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf14,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.