Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9911
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | سعدي, نسيمة | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-13T09:37:32Z | - |
dc.date.available | 2017-11-13T09:37:32Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9911 | - |
dc.description.abstract | ملخص : هذا البحث يهدف الى تسلسط الضوء على طرق تدريس البلاغة في الاقسام الثانوية و كذا بيان أثرها في اضفاء ذوق ادبي عميق على النص و الذي من خلاله يتمكن كل من المدرس و الطالب من اكتشاف اسرار اللغة و تسهيل عملية التدريس و التلقي Abstract : this study aims to shed light on the methodology of teaching eloquance in secondary school classes and tries to figure out how it gives a deep artistic taste to the text which enables both teachers and learners to figure out the secrets of language and go ahead in their language teaching and learning processes | en_US |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.title | ارتباط نشاط البلاغة بأنشطة اللغة العربية لدى تلميذ السنة الاولى ثانوي شعبة الآداب ثانويتا محمد بجاوي - متقن محمد قروف أنموذجا | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.