Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | شلبي, حبيبة | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-13T10:13:51Z | - |
dc.date.available | 2017-11-13T10:13:51Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9912 | - |
dc.description.abstract | ملخص : تناولت هذه الدراسة موضوعا مهما من المواضيع التي تشغل اللغة العربية ألا و هو ظاهرة الاخطاء اللغوية . و لقد ركزت على مدونة التعبير الكتابي لتلميذ السنة الثالثة متوسط حيث يعد التعبير الكتابي الهدف العام من تدريس اللغة العربية كما هدفت الدراسة الى معرفة مدى استيعاب القواعد النحوية و الاملائية و صحة تطبيقها . summary : this study has taken an important issue that concerns arabic language which is languages errors it focused on the written expression for 3AM lerners , because it is the general aim of teaching Arabic language. this study has also aimed to ditermine the extent to which learners understand grammatical and spelling rules in practical way | en_US |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.title | الاخطاء اللغوية في نشاط التعبير لدى تلميذ السنة الثالثة متوسط | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.