Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049
Title: The Role of LearnerCentred Approach in Enhancing EFL Learners’ Autonomy A Case Study of Third Year Pupils at Elmodjahid Moadaa ElHachmi Secondary School Chetma, Biskra
Authors: Hemidi, Hanifa
Issue Date: Jun-2017
Abstract: الملخص : غالبا ما يهيمن اساتذة اللغة الانجليزية على العملية التعليمية و ذلك من خلال تبنيهم لطرق التدريس التقليدية التي ترتكز اساسا على نشاط الاستاذ الذي يتحكم في سير عملية التعلم و يقوم بدور الملقن . لذلك يصبح المتعلمون غير فاعلين و معتمدين بالدرجة الاولى على ما يقدمه الاستاذ من معلومات و معارف مما يؤثر سلبا على تحصيلهم الدراسي فيما يخص مادة اللغة الانجليزية.
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hemidi-Hanifa2017.pdf3,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.