Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10082
Title: The Role of Audiovisual Supports in Improving EFL Learners' Pronunciation. The Case Study of First Year LMD Students’ of English, University of Biskra
Authors: SERRAYE, Amel
Issue Date: Jun-2017
Abstract: الملخص : البحث عبارة عن دراسة معمقة عن دور ادوات السمعي البصري في تحسین النطق . لمجموعة من طلاب السنة الأولى في قسم اللغة الإنجلیزیة , بجامعة محمد خیضر بسكرة.و هذه الدراسة قائمة على اذا استعمل المعلم الاجنبي ادوات السمعي البصري سيتم تحسين مهارات النطق لدى الطالب ونتيجة لكل هذا سيتم تطوير المهارات اللغوية للطالب و خصوصا اثناء التواضضل مع الغير
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10082
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serraye-Amel2017.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.