Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن عاشور, ياسمينة-
dc.date.accessioned2017-11-29T10:09:04Z-
dc.date.available2017-11-29T10:09:04Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10234-
dc.language.isoaren_US
dc.titleاثر التسويق الداخلي في سلوك المواطنة التنظيميةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اثر_التسويق_الداخلي_في_سلوك_المواطنة_التنظيمية.pdf3,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.