Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorيسمينة مزهود, يسمينة-
dc.date.accessioned2019-04-09T12:42:24Z-
dc.date.available2019-04-09T12:42:24Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12066-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التشخيص الاستراتيجي في تحقيق ميزة تنافسية في المؤسسة الاقتصادية دراسة حالة مؤسسة اتصالات الجزائر للهاتف النقال موبيليس وكالة بسكرةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
يسمينة _مزهود.pdf7,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.