Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authormebarki, basma-
dc.date.accessioned2019-04-11T13:01:54Z-
dc.date.available2019-04-11T13:01:54Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12315-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الابتكار التسويقي في تحسين جودة الخدمات المصرفية وكالة بسكرة- – AGB دراسة حالة بنك الخليج الجزائرen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
basma_mebarki.pdf8,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.