Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحرزلي, هالة-
dc.date.accessioned2019-09-24T13:16:40Z-
dc.date.available2019-09-24T13:16:40Z-
dc.date.issued2019-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12890-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر استخدام الموقع الإلكتروني على إدارة العلاقة مع الزبون القطب التجاري بسكرة- – BDL دراسة حالة بنك التنمية المحليةen_US
dc.title.alternativeتسويق مصرفيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hala_harzelli.pdf4,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.