Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12949
Title: دور المزيج التسويقي المصرفي في تحقيق رضا العميل دراسة ميدانية للبنك الوطني الجزائري - وكالة بسكرة - 386
Other Titles: تسويق مصرفي
Authors: خان, فاتن
Keywords: دور الترويج المصرفي في تحقيق رضا العميل.  دور العمليات المصرفية في خلق ميزة تنافسية بين البنوك.  دور الموقع الإلكتروني في تحسين المكانة الذهنية للمصرف لدى العميل
Issue Date: 20-Jun-2019
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12949
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
khan_faten.pdf8,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.