Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/13170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفتيتي, ليلى-
dc.date.accessioned2019-10-08T08:20:37Z-
dc.date.available2019-10-08T08:20:37Z-
dc.date.issued2019-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/13170-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور إستراتیجیة التنویع في تحسین أداء المؤسسة/ حالة مؤسسة هالیبرتونen_US
dc.title.alternativeادارة استراتيجيةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fetiti_leila.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.