Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorbouali, sofiane-
dc.date.accessioned2020-12-07T08:34:55Z-
dc.date.available2020-12-07T08:34:55Z-
dc.date.issued2011-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15477-
dc.language.isoaren_US
dc.titleإستراتيجيات التسويق الدولي كمدخل للنفاذ إلى الأسواق الدولية دراسة حالة المؤسسة الوطنية لنقل وتسويق المحروقات سوناطراكen_US
dc.title.alternativeتجارة دوليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bouali_sofiane.pdf2,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.