Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدفلي طارق-
dc.date.accessioned2021-02-03T13:36:55Z-
dc.date.available2021-02-03T13:36:55Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17043-
dc.language.isoaren_US
dc.titleأثر التسويق الإلكتروني على ثقة العميل في المؤسسة المصرفية - دراسة حالة بنك السلام فرع بسكرة -en_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دفلي_طارق.pdf2,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.