Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبورنان يزيد-
dc.date.accessioned2021-02-14T12:21:24Z-
dc.date.available2021-02-14T12:21:24Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17155-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الإدارة الالكترونية في كسب ولاء العملاء "د ا رسة حالة: مصنع الاسمنت سيلاس لافارج بسكرة"en_US
dc.title.alternativeالتسييرen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بورنان_يزيد.pdf10,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.