Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسارة ربعي-
dc.date.accessioned2021-03-08T07:44:19Z-
dc.date.available2021-03-08T07:44:19Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17494-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالمتابعة الوالدية و دورها في إثارة دافعية التعلم لدى التلميذ دراسة ميدانية على عينة من أسر التلاميذ بمرحلة الابتدائي ببلدية القنطرة بسكرةen_US
dc.title.alternativeشعبة علم اجتماع التربيةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
سارة_ربعي.pdf4,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.