Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهناء غمري, عبير حلاسة-
dc.date.accessioned2021-04-01T09:44:04Z-
dc.date.available2021-04-01T09:44:04Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17729-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الاعلان الالكتروني في إتخاذ المرأة لقرار شراء منتجات العلامة التجارية هودا بيوتي.-دراسة مسحية على عينة من مستخدمات صفحة هودا بيوتي عبر فيسبوكen_US
dc.title.alternativeاعلام و اتصالen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
حلاسة_عبير_غمري_هناء.pdf18,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.