Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهند بولقرو ن-
dc.date.accessioned2022-03-07T09:34:10Z-
dc.date.available2022-03-07T09:34:10Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19629-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق بالعلاقات في تعزيز الميزة التنافسية في البنوك التجارية وكالة بسكرة – Trust دراسة حالة: بنكen_US
dc.title.alternativeالعلوم الماليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
هند_بولقرو ن.pdf2,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.