Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمنصوري عمار-
dc.date.accessioned2022-03-10T08:27:53Z-
dc.date.available2022-03-10T08:27:53Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19655-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالاستراتيجية التسويقية ودورها في زيادة الحصة السوقية في المؤسسة الاقتصادية - د راسة حالة مؤسسة مطاحن البركة للفترةen_US
dc.title.alternativeاقتصاد و تسيير المؤسساتen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
منصوري_عمار.pdf5,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.