Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدريش أسامة-
dc.date.accessioned2022-03-13T12:07:53Z-
dc.date.available2022-03-13T12:07:53Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19679-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور جودة خدمة النقل الجوي في كسب رضا الزبون دراسة حالة – الخطوط الجوية الجزائرية بمدينة بسكرة -en_US
dc.title.alternativeاقتصاد و تسيير المؤسساتen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دريش_أسامة.pdf15,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.