Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعداوي لطيفة-
dc.date.accessioned2022-03-15T09:43:38Z-
dc.date.available2022-03-15T09:43:38Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19693-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالتسويق الالكتروني كمدخل لتحقيق الميزة التنافسية للمؤسسة دراسة حالة مؤسسة موبيليس- وكالة بسكرة -en_US
dc.title.alternativeاقتصاد و تسيير مؤسساتen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
سعداوي_لطيفة.pdf1,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.