Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلق اسمي رميساء لعواد أ مينة جيهان-
dc.date.accessioned2022-07-13T08:52:38Z-
dc.date.available2022-07-13T08:52:38Z-
dc.date.issued2021-07-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/19991-
dc.titleتأثير الإشهار الإلكتروني عبر مو اقع التواصل الاجتماعي على سلوك المستهلك الجزائري خلال فترة الحجر الصحي دراسة مسحية على عينة من متابعي المتاجر الإلكترونية عبر الفايسبوك -en_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.