Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحفري أم هاني, كوحل رانيا-
dc.date.accessioned2022-09-25T13:47:22Z-
dc.date.available2022-09-25T13:47:22Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20226-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق الالكتروني في تغيير سلوك المستهلك في جائحة كورونا دراسة ميدانية على عينة من مجموعة بيع وشراء ا لأ شياء الجديدة والمستعملة - بسكرةen_US
dc.title.alternativeالعلوم الانسانية و الاجتماعيةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
كوحل_رانيا_حفري_أم_هاني.pdf2,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.