Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20240
Title: تأثير الإشهار الإلكتروني عبر مو اقع التواصل الاجتماعي على سلوك المستهلك الجزائري خلال فترة الحجر الصحي دراسة مسحية على عينة من متابعي المتاجر الإلكترونية عبر الفايسبوك
Other Titles: العلوم الانسانية و الاجتماعية
Authors: بلقاسمي رميساء, أ مينة جيهان لعواد
Issue Date: 20-Jun-2021
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20240
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بلقاسمي_رميساء_لعواد_أمينة_جيهان.pdf5,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.