Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20256
Title: تأثير الإعلان الإلكتروني على السلوك الشرائي لدى الشباب الجزائري " دراسة ميدانية على عينة من طلبة علوم الاعلام والاتصال "
Other Titles: العلوم الانسانية و الاجتماعية
Authors: بوكري عبد الرّؤو ف, أبّاه لعبيدي إبراهيم
Issue Date: 20-Jun-2021
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20256
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أبّاه_لعبيدي_إبراهيم_عبد_الرؤوف_بوكري.pdf3,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.