Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسهير بلعيدي, فردوس بن تركي-
dc.date.accessioned2022-10-02T07:22:09Z-
dc.date.available2022-10-02T07:22:09Z-
dc.date.issued2021-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/20277-
dc.language.isoaren_US
dc.titleالاتصال التسويقي الرقمي وعلاقته بسلوك المستهلك الجزائري - دراسة مسحية لعينة من مستخديمي تطبيق الانستغرامen_US
dc.title.alternativeالعلوم الانسانية و الاجتماعيةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
فردوس_بن_تركي_سهير_بلعيدي.pdf4,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.