Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمبروكي هشام, صيفي وليد-
dc.date.accessioned2022-11-29T08:25:03Z-
dc.date.available2022-11-29T08:25:03Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/21590-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق الداخلي في تحسين جودة الخدمات المصرفية دراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية-BADR- وكالة سيدي عقبةen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.