Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعماد الدين منصوري-
dc.date.accessioned2022-12-01T07:08:42Z-
dc.date.available2022-12-01T07:08:42Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22098-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور لنظام المعلومات التسويقية في تطوير خدمات القطاع المصرفي الج ازئري دراسة حالة بنك السالم –وكالة بسكرة-en_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
معدلةمذكرة عمادل تخرج كاملة.pdf2,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.