Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorكشیدة حفیظة, دوباخ ھجیرة-
dc.date.accessioned2022-12-01T07:11:44Z-
dc.date.available2022-12-01T07:11:44Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22099-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الإبتكار التسويقي في تحسين جودة الخدمة المصرفية دراسة حالة: بنك الخليج الجزائر AGB -وكالة بسكرة -en_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة-كشيدة-ودوباخ-نهائية-2022 (3).pdf1,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.