Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتماللي سامي, دقياني عبد الحق-
dc.date.accessioned2022-12-01T14:03:37Z-
dc.date.available2022-12-01T14:03:37Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22322-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التجارة االلكترونية في زيادة الحصة السوقية في المؤسسة دراسة حالة شركة علي بابen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
نهائية مصححة .pdf1,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.