Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوخزة خالد, نایلي اسامة-
dc.date.accessioned2022-12-04T07:44:47Z-
dc.date.available2022-12-04T07:44:47Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/22415-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التجارة الالكترونية في تحسين مستوى تنافسية الدول دراسة حالة: قياس مستوى التجارة الالكترونية في الدولen_US
dc.title.alternativeعلوم تجاريىةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة ماستر.pdf2,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.