Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/23446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحلوس, زكية-
dc.date.accessioned2023-03-22T09:51:01Z-
dc.date.available2023-03-22T09:51:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/23446-
dc.descriptionuniversité de biskraen_US
dc.description.abstractاثر تطبيق النظام المحاسبي المالي على فعالية التدقيق الجبائيen_US
dc.description.sponsorshipuniversité de biskraen_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق المصرفي في مواجهة آثار تحرير تجارة الخدمات المصرفية -محلوس زكيةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences commerciales



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.