Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/24819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفرج االله صوریة-
dc.date.accessioned2023-04-30T14:19:48Z-
dc.date.available2023-04-30T14:19:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/24819-
dc.descriptionجامعة محمد خيضر بسكرةen_US
dc.description.sponsorshipجامعة محمد خيضر بسكرةen_US
dc.language.isoaren_US
dc.title(2017) تقويم مردود الإصلاحات التربوية لمرحلة التعليم الثانوي من وجهة نظر الفاعلين التربويين - دراسة ميدانية في بعض ثانويات مدينة ورقلة. Doctoral thesis, Université Mohamed Khider - Biskraen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences sociales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أطروحة الدكتورة فرج االله صوریة.pdf6,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.