Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/25988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKhaldi, Farah-
dc.date.accessioned2023-05-16T08:49:36Z-
dc.date.available2023-05-16T08:49:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/25988-
dc.descriptionUniversité Mohamed Khider - Biskra.en_US
dc.description.sponsorshipUniversité Mohamed Khider - Biskra.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور نظام المعلومات التسويقية في إتخاذ القرارات التسويقية دراسة حالة مؤسسات الاتصال في الجزائر -موبليس ,جازي,نجمةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences de gestion



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.