Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/30444
Title: دور التسويق الرقمي في تعزيز نمو المؤسسات الاقتصادية-دراسة ميدانية لشركة البسكرية للاسمنت -بسكرة
Other Titles: اقتصاد و تسيير المؤسسات
Authors: العمراوي_نور_الدين_العلواني_ابو_القاسم_نزار
Issue Date: 20-Jun-2024
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/30444
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
العمراوي_نور_الدين_العلواني_ابو_القاسم_نزار.pdf3,76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.