Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخلود مزعاشي-
dc.contributor.authorأمال رحماني-
dc.date.accessioned2015-12-21T13:46:22Z-
dc.date.available2015-12-21T13:46:22Z-
dc.date.issued2015-12-21-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6718-
dc.language.isoaren_US
dc.title"دور العلامة التجارية في التأثير على إتخاذ قرار الشراء د ا رسة ميدانية على عينة من مستهلكي منتجات adidas"en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf5,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.