Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأميمة قسمية-
dc.contributor.authorأمال رحماني-
dc.date.accessioned2015-12-21T13:51:48Z-
dc.date.available2015-12-21T13:51:48Z-
dc.date.issued2015-12-21-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/6723-
dc.language.isoaren_US
dc.title"دور الرسالة الإشهارية في إعادة تشكيل الصورة الذهنية لمؤسسة ""ooredoo"" دراسة ميدانية على عينة من مستخدمي شريحة ooredoo بولاية بسكرة "en_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf4,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.