Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشلبي, حبيبة-
dc.date.accessioned2017-11-13T10:13:51Z-
dc.date.available2017-11-13T10:13:51Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/9912-
dc.description.abstractملخص : تناولت هذه الدراسة موضوعا مهما من المواضيع التي تشغل اللغة العربية ألا و هو ظاهرة الاخطاء اللغوية . و لقد ركزت على مدونة التعبير الكتابي لتلميذ السنة الثالثة متوسط حيث يعد التعبير الكتابي الهدف العام من تدريس اللغة العربية كما هدفت الدراسة الى معرفة مدى استيعاب القواعد النحوية و الاملائية و صحة تطبيقها . summary : this study has taken an important issue that concerns arabic language which is languages errors it focused on the written expression for 3AM lerners , because it is the general aim of teaching Arabic language. this study has also aimed to ditermine the extent to which learners understand grammatical and spelling rules in practical wayen_US
dc.language.isoaren_US
dc.titleالاخطاء اللغوية في نشاط التعبير لدى تلميذ السنة الثالثة متوسطen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf11,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.