Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorموفق, سميرة-
dc.date.accessioned2019-04-10T08:48:24Z-
dc.date.available2019-04-10T08:48:24Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12145-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور جودة الخدمات المصرفية في تحقيق رضا الزبون وكالة جامعة - BADR دراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
موفق_سميرة.pdf3,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.